10 sierpnia 2012

2. Niall, Zayn, Izawia i... PedoBear!

 Byłam w parku obok domu, ponieważ mój pies miał potrzebę, gdy nagle zobaczyłam na drzewie PedoBear'a czyhającego na mnie! Zdziwiłam się. Postanowiłam do niego podejść i powiedzieć, że  go kocham. On za to rzucił się na mnie i zaczął gwałcić, ale mu się wyrwałam, wzięłam Hopusia (mój piesio ^^) i pobiegliśmy do mojego domku na drzewie, bo nikogo nie było w domu, a ja nie miałam klucza. Weszłam na górę i usiadłam na drzwiczkach, żeby nie mógł dostać się do środka. Po 20 minutach otworzyłam drzwi. Zobaczyłam, że jestem w jakiejś innej krainie... Całej różowej. Znajdowały się tam chodzące jabłuszka i gadające spraye przeciwko komarom.. Nagle dostrzegłam... półnagiego Niall'a! Miał na sobie tylko spodnie, więc zdjęłam swoją bluzkę w kucyki My Little Pony i włożyłam na chłopaka, na co on powiedział: 
- Ty chyba sobie żartujesz kotku! : )
- Nie, dlaczego. : D
- Wyglądam jak pedał!
 
- NIE NAZYWAJ MNIE KURWA KOTKIEM, JAK NIE MASZ DO TEGO UPOWAŻNIENIA NA PIŚMIE! A TERAZ WYPIERDALAJ  Z MOJEGO SNU!!! - Właśnie zorientowałam się, że przysnęłam w oczekiwaniu, że ten PedoBear się wreszcie usunie z mojego podwórka. Oprzytomniałam. Przeciągnęłam się mocno, ziewnęłam i powoli otworzyłam powieki. Patrzę, a tam stoi Zayn Malik ! W koncie stało wiadro zimnej wody, które na siebie wylałam.  Zayn gdy to zobaczył popatrzył na mnie jak na wariatkę lecz powiedział: 
- Moja mała Izawio. Obudziłaś się! Kiedy włamałem się do twojego domku na drzewie, aby cię okraść, kiedy zobaczyłem cię śpiącą koło drzwi wejściowych, do tegoże obiektu, zakochałem się  w tobie od pierwszego wejrzenia... Izawio, czy chciałabyś zostać moją dziewczyną? 
- Po pierwsze! Mała to jest twoja pała! Po drugie!: Tak! Tak Zaynie Maliku, zostanę twoją dziewczyną! -
rzuciłam mu się na szyję. On wyciągnął zza siebie małe czerwone pudełeczko w kształcie serca i powiedział, że chciał to dać byłej na przeprosiny, ale woli dać to mnie! A następnie rzekł:
- Kotek, przez ciebie jestem cały mokry! Haha. I tak cię kocham Królewno! ;*
 
- Ja Ciebie też ! - I cali uradowali powali zeszliście na dól po drabinie i się pocałowaliście.
- Oh, it's gonna be a big night
We're gonna have a good time
It's gonna be a
Big, big, big, big, big, big night - śpiewaliście, odjeżdżając ku zachodzie słońca na swym jednorożcu. 

___________________________

Jest 2! ;p Jak się podoba? Wiem, mamy zryte banie... Hahaha! : D Może uda nam się coś jeszcze napisać dzisiaj... Zobaczymy ;d
Komentujcie ! <3

Carrots.

3 komentarze:

  1. WTF?! :DD Że co to ma być i skąd ci się to wzięło ?! Hahahahahah! Ledwo co coś z tego zrozumiałam, bo się śmiałam i na głos wg to czytałam więc coś mi to nie wychodziło. To jest ZAJ3BISTE!!!!!! Cudo!! Pisz dalejjjj!! :*********

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, zajebiste ! XD
    Boże, rozjebałyście mnie na malutkie kawałeczki ;D
    Czekam na NN i mam nadzieję, że będzie tak samo dziwny i cudowny jak ten xD
    Zapraszam też do siebie :

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń