14 stycznia 2013

Koniec.

Hmm... Ktoś jeszcze w ogóle zagląda na tego bloga? ;)

Chciałam tylko powiedzieć, że odchodzę.
Całkowicie.

Nie mam z Rossy kontaktu kompletnego. Nie wiem co z nią się teraz dzieje... Nie piszemy na gg od kilku miesięcy, możliwe, że nawet od ponad połowy roku. Nie wiem, nie liczę. Pewnego dnia obraziła się na mnie, nawet nie wiem za bardzo z jakiego powodu... Potem mnie chyba zignorowała na gg. W każdym razie tak z dnia na dzień przestałyśmy utrzymywać jakikolwiek kontakt. Chyba o mnie zapomniałaś...

Nie ma jej na gadu gadu, na twittera też już chyba nie wchodzi, pozostawiła wszystkie swoje blogi, możliwe, że funkcjonuje jeszcze na zapytaju, ale jakoś nie mam ochoty tego sprawdzać. :)

Ciekawe, co tam teraz u Ciebie... Pamiętasz jeszcze o naszych Debilach? U mnie dość dużo się pozmieniało. :)
Heh, jak tam z Lalusiem? ;)

Hmm... Nie chce mi się rozpisywać... Po prostu... Tak jakoś mnie natchnęło do napisania tego, bo ostatnimi czasy ciągle o tym wszystkim myślałam... Chcę wszystko zakończyć.

Chciałbym Ci tylko bardzo podziękować... Że poznałaś mnie z Kasią. DZIĘKUJĘ CI BARDZO, naprawdę. ;*

Więc...
Żegnaj. xx

P.S. Nie wiem, jak z Rossy, bo normalnie jakby umarła... Ale mnie możecie znaleźć na moim:
Blogu

Twitterze
I GG: 44158484

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz